Tröttis

Helgen har varit hyfsat händelserik men ändå rätt lugn för min del, mkt skönt måste jag säga!

Fredagen bjöd på mat på subway med vänner och sedan en kvällsikea trip, Jag och Mange inhandlade 3 tavlor, nya lakan och lite annat smått och gått för ynka 550kr. Rätt bra pris för 3 tavlor iaf!
Så nu har vi pimpat lägenheten lite till och nu saknar vi bara speglarna på väggen i sovrummet sen är det klart! :D
Jag är överlycklig!

På lördagen blev det go fika på norrlands (som vanligt) med Mange :)
Sen lite stan och sen hem till Sus och Ante för lite förfest och Pizza.
Blev lite TP spelat och jag tycker att jag och Sus gjorde ett utmärkt jobb, men Mange och Ante var lite snabbare så de fick äran att vinna. congrats.

Sen blev det utgång för Mange, Joel och Martin, men jag kände mig trött och cyklade hem till sötSota istället. Tänkte vänta på Mange men insåg att han kommer nog hem sent så gick och la mig och Sambon min tog sig hem vid 04.20, och fick min man i sängen kring halv fem.

Sen idag har jag varit i skolan (ja på en söndag) för att fixa ett grupparbete som ska vara klart imorgon, men blev inte klara så imorron ska det göras klart, men det känns lugnt, det hinner vi.

Jag har dock varit så jäkla trött idag, har sovit lite och dåligt de senaste 4 nätterna så det känns i kroppen idag. Så blir tidig kväll så jag orkar med veckan.

För på Torsdag kväll anländer en mkt god vän till mig och jag längtar efter henne! Ska bli så kul att se dig babe!
Pussss


Kommentarer
Postat av: E

Låter som en bra helg:) Åå fika på norrlands;) Vi får nog visa V det när hon kommer;)Syns till veckan babe:)

2008-10-19 @ 20:36:09
Postat av: verran

jaaaa :D:D längtar efter dig med :D:D puss

2008-10-21 @ 14:46:16

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0