Allt för att slippa plugget

1. Tre namn jag lyssnar till: Emma, plutt och Honey (manges kallar mig de)
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag ser oftast det positiva i saker!
 3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är lite blyg på lektioner
 4. Detta är jag rädd för: Att jag missat allt kul i mitt liv
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mange, Sota och Vänner!
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Springa på ett löpband (jag blir yr), byta ut min katt, bli läkare
7. Detta tycker jag om att göra: Mysa med vänner/sambos, träna och musik! 
8. Detta vill jag göra just nu: se grey's
 9. Bästa känslan: Kärlek
10. Värsta känslan: Rädsla
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Kanske vara liiite mer romantisk ;)
12. Är jag kär just nu? Oja!
13. Jag vill gifta mig? Någongång i framtiden
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Jobba med något kul, resa, skaffa familj, uppleva saker med mina vänner
15. Min käraste ägodel: Katten min ;)
16. Något jag vill ha i present: Utlandsresa med min Mange
17. Detta har jag på mig just nu: Jeanskjol, leggings och en randig tröja
18. Favoritkläder: Leggings och gärna en lång tunika eller liknande
 19. Favoritdjur: Katt
 20 Följande musikstilar tilltalar mig mest: Allätare, eller jag gillar inte tekno och dansband ;P
21. Favoritlåt just nu: Oj, vet inte just nu, är alldeles för less på det jag lyssnar på just nu.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Rörlig bild, teater/historia
23. Stjärntecken: Lejonet
24. En bok jag älskar:  Dan Brown böckerna :) inte en jag vet
25. En film jag älskar: går inte att välja bara en ;)
26. Tv-program jag gillar: Top model, grey's, house, fringe, heroes
 27. Favoritdoft: Mange!
 28. Detta äter jag gärna: Palt
29. Dricker helst: Cola
30. Favoritgodis: alltid choklad!
31. Hit vill jag gärna åka på semester: australien
 32. Färg på mina ögon: Bruna!
33. Min längd: 176
34. Jag tror på: Frihet
35. Jag spelar: Mario ;)
 36. Person jag beundrar: Oj, min mamma har jag alltid beundrat!
37. Så här bor jag: I en tvåa med min sambo och Katt i Uppsala! :)
 38. Antal döda krukväxter i hemmet? Inga, än så länge ;P
39. Det här tänder mig: Mange ;)
 40. Det här gör mig avtänd: Dumma kommentarer
41. Favoritfärg: Svart?
 42. Favoritcitat: Jag har nog inget
43. En hemlighet jag vet: Det kan jag ju inte säga heller ;)
44. Bästa present jag fått: Oj, jag blev jäkligt glad när jag fick Ipoden av Mange, så kan nog vara det :) 
45. Senast köpta skiva: Oj, typ nån absolut music skiva?
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina bruna ögon
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Magen
48. Udda förmåga/egenskap: jag kan vända på tungan?
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Kanske en katt, är nyfiken ;)
 50. Vad lyssnar du på just nu? Regnet
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Blivit väckt av målaren, läst igenom lite anteckningar för tentan/ plugga till tentan, tvätta och förhoppningsvis träna :)
52. Var är dina föräldrar födda? Skellefteå
 53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Itunes
 54. Vilken är din favoritrestaurang? Inget slår tatung ;)
 55. När badade du i en pool senast? Inne? För typ en månad sen. Ute? När vi var till Mallorca för 2 somrar sedan.
 56. Har du varit med i någon skolpjäs? Jodå, flera stycken ;)
 57. Hur många barn vill du ha? 2-3
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Tekno
 59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Japp
 60. Vad har du för TV-kanaler? Alla vanliga, 1-9
61. Har du åkt moped någon gång? Nån enstaka gång
 62. Har du busringt någon gång? Haha, nöjet när man var liten
63. Har du fått parkeringsböter? En gång, men den slapp jag betala ;)
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Aldrig
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Mallorca
66. Har du en egen trädgård? Nä, bor ju i lägenhet
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Kalle Anka 
 68. Kan du alla orden i nationalsången? Haha det tror jag inte!
 69. Badkar eller duschkabin? Badkar ;)
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Get smart var kul ;)
71. Favoritpizza? Calzone
72. Chips eller popcorn? Chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? Anväder aldrig läppstift
 74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? VA? näe?
 75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nope, skulle aldrig vara det heller
76. Apelsin- eller äppeljuice? Äppeljuice tror jag
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Mange, kinarestaurang på vår 3½ dag :P
78. Favoritchoklad? Marabou med degistivekex
79. När röstade du senast? Förra valet?
 80. När åt du en hemodlad tomat sist? Äter inte tomater
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? nope, aldrig tävlat
82. Är du bra på matlagning? Jag klarar mig
83. Klarar du att tanka själv? Absolut
 84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen (Typ TVshop) som går på reklamtevekanalen? Nopp
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Näe, men vissa speciella kläder
87. Vad var det senaste du handlade? Tacos saker
88. Har du kräkts offentligt? I fyllan jo
 89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Alltid kärlek
 90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja
 91. Har du ringt något betalnummer? Nope
 92. Kan man vara vän med sitt ex? Ja, beror ju på hur det tog slut
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Jens
 94. Hade du mycket hår som liten bebis? Ja jag hade jätte mkt kolsvart hår!
  95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Ingen speciell
96. Vad har du i din väska? Oj, vilken väska? ;)
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Ger Mange en kyss :)
98. Vad har du att vara tacksam för? Min familj, Mange och mina Vänner!
99. Var hittade du den här listan? På Stinas blogg ;)
 100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Emelie, Sus och Verro ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack gullet! Det var ju roligt att få veta att man är beundrad! Kram mamma

2008-10-16 @ 13:29:07
Postat av: Emelie

hehe okej, då har jag något att göra efter helgen då;)

2008-10-16 @ 22:01:29

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0