Vänner

Igår blev det Puls med Emelie, var jätte skönt att få träna och det känns lite i magen idag ;)
Men blir att vila idag, haft huvudvärk hela dagen och behöver nog vila upp mig tror jag..
Sen blir det mer träning i veckan, måste försöka komma i form nu, är så jäkla trött
när jag inte tränar så bäst att försöka vara duktig.

Ikväll blir det oth iaf med Emelie iaf! :)

Sen blir det mys med Mange lite senare, (efterlängtat) och Willys imorron, för vi har INGET hemma!
Så vi har lite mat när Hanna och Tobbe kommer hit.

Måste passa på att handla när jag inte är i skolan, för annars går jag och mange bara om varandra och
vi hinner inte göra någonting tillsammans förutom att sova och se serier.

Såg en jätte fin youtube klipp igår och började tänka på mina fina vänner, tycker det är viktigt att man håller kontakten
för har man inte dom, vem har man då när det kan gå snett med sin pojkvän?

Så håll kontakten med era vänner, om ni tycker de är viktiga. För det gör jag!

http://www.youtube.com/watch?v=adYbFQFXG0U

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0