Veckans skola

Så nu är case 5 avklarat, och redovisningen gick bättre än förväntat!
Och vi fick bra kritik av läraren, så jag känner mig nöjd.

Var dock rätt nervös på redovisningen för under redovisningen insåg vi att vi borde nog ha
analyserat kostnaderna ännu mer, men jag förskönade allt under redovisningen
och babblade på om hur vi bara tänkt hur vi ska sänka marknadsföringskostnaderna.
Och tydligen sa jag rätt saker så vi fick som ingen kritik, Yeey! :D

Så nu på torsdag och fredag kommer vi nog sitta hela dagen och skriva vårt PM, för vi vägrar sitta i helgen!
Speciellt jag, jag ska träffa verron ;)

Men ikväll och imorron blir det att läsa på inför PM skrivandet, så vi kan skriva ner allt fort på torsdag och fredag!
Kommer nog att bli toppen!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0