Det svåra valet, vad blir det till våren?

Jaa nu är det typ mindre än 3 veckor tills man måste söka till våren vad man ska plugga.
Det jobbiga är ju att det finns typ alla möjligheter i värden för vad man kan läsa!
Såå vad väljer man?
Jag ska ju söka in på ekonomiprogrammet, men chansen är inte störst att jag tar mig in. Är alldeles för populärt och jag har inte nog högt snitt för att ta mig in.
Så då bilr frågan? Ska jag göra bort att läsa Nek A  (nationalekonomi) som jag tror kommer att suga (för att jag inte är så intresserad av det). Ska jag läsa bort det för det måste läsas för att få en eknomiexamen, men är jag säker på att jag vill ha en ekonomiexamen?

Så ska jag vänta med det och kanske läsa nåt intressant i vår istället?
Som media&kommunikationsvetenskap eller Data och Systemvetenskap (skulle vara kul att lära sig lite om datorer och typ hur man designar en hemsida) ?

Hjälp? Förslag?

Kommentarer
Postat av: Lina

åker ner torsdagkväll 30/10 och åker hem söndag så blir en liten kort visit, men ska bli kul:) kanske vi hinner ses nånting?

2008-09-26 @ 20:47:34
URL: http://lina4president.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0