Flitiga myran

Ja, det kan man nästan kalla mig. Igår när Mange var på jobbet passade jag på att vara effektiv med mitt pluggande och gjorde bort ännu ett webbprov, läste igenom caset vi ska börja arbeta med idag "Knark är bajs" handlar det om.
Sen läste ett kapitel i en bok som vi har till på fredag, samt en av tre artiklar som oxå är till på fredag.
Steg upp för drygt en timme sen för att läsa en till artikel, man är mkt mer effektiv på morgonen känner jag. Så känns skönt att ha fått bort det.
Nu ska jag bara läsa en till artikel, och två långa kapitel i den tråkiga engelska boken. Men det löser sig nog. Nu när jag iaf har läst en artikel på morgonen så känner jag att jag hinner åka till Emelie efter skolan för att umgås lite och hämta min väska som jag nu känner att jag börjar behöva.

Sen kan det bli en tvärsväng förbi stan för att kolla om mina älskade skor finns kvar (hoppas, hoppas) För gör de det, så blir de mina! =)

Efter det tänkte jag träna, Aerobics blir det nog.

Nu duschen, sen skolan.


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0