Helgen

Ganska skönt att ha fått ha en helg efter skolstarten. Men har plöjt mig igenom artiklar och kapitel i mina böcker.

Fredagskvällen bestod av att hjälpa Sus och Ante med flyttningen, sen god pizza men totalt dränkta av den fina skuren som skulle komma fram just då vi bestämde oss för att cykla mot stan. Men gott med varm pizza när man är kall och blöt.

Lördagen kom Ante och Sus och snodde våran extra soffa av oss, hoppas den passade in nu ;) Vi kommer väl förbi och kikar hur det börjar se ut för er ;) Sen lite träning på eftermiddagen och mys på kvällen :D

Idag blev en sån tråkig söndag, städning och storhandling. Men är nyss hemkommen från en trevligt pratstund med emelie och gott fika var det på det mysiga fiket. Alltid kul att träffa sina vänner.

Fan vad mina vänner är bra! (synd bara att några är kvar uppe i Skeå, och vissa befinner sig på andra håll i Sverige)

Men grattis iaf till Berggren och Manges mamma som fyller år idag! Hipp hipp hurra!!

Kommentarer
Postat av: stina

glom inte mig, jag ar inte ens i sverige =)

2008-09-08 @ 18:42:19

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0