Norrlänningen kan ;)

Idag har varit en sån här typisk gå i skola dag, case på morgonen med redovisning och sen massa plugg när man kom hem... Det känns inte så jätte kul just nu, massa plugg i skolan de här 2 veckorna. Sen lugnar det ner sig (Tack och lov!)

Iaf så blev jag svinnöjd idag!
Det kändes som att vår redovisning var sämst av alla och att vi hade missuppfattat uppgiften för att alla hade gjort helt annars än vad vi hade gjort. Tänkte fan, nu är jag sämst igen. MEn sen fick vi feedback från läraren och han tyckte att vårt arbete var BRA! Att vi hade kopplat det bra till texten och att vi gjorde på det sätt han ville att alla skulle göra!

Haha så in your face till alla som tror att de är bättre än alla andra, (det finns sånna i min klass) (de verkar iaf tro det)
Så jag blev väldigt väldigt nöjd! Glädjeskutt typ! Det gjorde min dag!

Nu har jag snart läst allt jag behöver läsa inför fredag. Känns skönt. Men typ 10 sidor kvar, men det sparar jag till imorgon på morgonen.

Nu är Emelie på väg hit och då blir det Oth för hela slanten ;)


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0