Ny dator

Ja idag blev dagen då Emma för första gången blev med dator.
Jajemän, idag fick jag gå och köpa min första dator. En hp laptop 15,4" notebook typ ;)
Var billig och bra så jag slog till ;)

Idag blev dagen för att Mange ska sälja sin dator ikväll, om typ en kvart gissar jag. Efter han slutar jobbet klockan 21 iaf.
Han ska sälja den för att han vill bygga ihop en egen stationär dator. Så då får han använda pengarna till det istället.
Så jag bestämde mig för att då ska jag skaffa mig en egen dator. Så jag har det till skolarbeten och sånt. Kändes rätt nödvändigt ändå.

Så nu har jag mig en alldeles egen liten dator! Jag är nöjd!

Nu blir det lite tv efter en plugg kväll! Känns skönt! :)


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0