Onsdag 17/9

Ännu en skoldag avklarad, en lång sådan. (är inte så ofta) Så det kändes som en evighet :P
Hann ungefär säga hej, hejdå till Mange, men så blir det ibland.
Jag går skola på dagarna. Han jobbar kväll. Ganska logiskt.
Men det funkar ändå bra. Vi hinner träffas några timmar efter han kommer hem vid halv tio. Så det är lugnt.
Sen jobbar han ju inte varje dag :)

Helgen blir rätt kul iaf :)
Jag och Mange firar (firar och firar) att vi varit ihop i 3½ år nu. Så blir lite biomys och gomat!
Sen så kommer Stina och Arvid hem från England, lite tidigare än väntat. Och gör ett stopp i Uppis, så då blir det lite festande så vi får träffa dom innan de åker hem till Skellefteå.
(Är nog några som blir glada att de kommer hem igen tror jag ;) )

Sen plugg igen, vill INTE hamna efter, så jobbigt att plugga igen förlorad tid.
Idag blev inte som tänkt riktigt, skulle haft föreläsning imorse 10.00 på skolan, väl framme där (och stressad som man är) så är det framskjutit till 12.00.  Så då blev allt framskjutet med två timmar och vi fick sitta med vårt case lite längre än jag trott. Förlorade massa pluggtid hemma, man orkar inte sätta sig med massa text efter 6 timmar i skolan, (och riktigt övertrött var vi där på slutet) så blev lite på efterkälken. Får ta igen det imorgon, då är det ingen skola, så jag hinner nog ;)

Kommentarer
Postat av: veiron

ni får festa lite för mig med! :)

2008-09-18 @ 10:03:18

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0