Quick update

Jag som skulle bli bättre på att skriva här, men mellan allt skolarbete, träning, umgänge med skönt folk och gos med Sota har det inte funnits tid till blogg, (har inte ens funnits i mina tankar).

Skolan har iaf börjat, och vilken start, grupparbete på en gång (inte så oväntat) som blev klart på fredag dag.
Utgång på orvars (norrlands nations pub) på torsdagen, mkt trevligt med lite mysutgång och så men skönt folk ;)

Tror att jag har lite speciella folk i min klass nu oxå, och med speciella menar jag sånna som jag inte trivs med.
Sånna som gör att jag känner mig som minst i världen, men nu har jag bestämt mig för att man lever bara en gång och jag ska tamme fan inte skämmas för att jag är norrlänning. Jag ska vara en stolt norrlänning och stå för att jag inte är någon brat. Punkt slut (håll en tumme för mig att jag inte fegar ur som jag brukar göra)


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0