Skolan i veckan

Känns som pesten, jag har ångest som få och jag vill bara att veckan ska vara överstökad.
Vi leder lektionen på fredag och vi måste redovisa 3 artiklar och 3 kapitel i kurslitteraturen. Jag har en artikel som handlar om Power, jag har inte rikigt 100 % riktigt förstått vad den handlar om än, men ska översätta det jag antecknat imorgon så hoppas jag att jag kan förstå den nog bra för att kunna korta ner det till 7 minuter redovisning.

Så har det att fixa, (kommer ta massor med timmar, måste vara perfekt) sen måste jag försöka läsa de andras artiklar oxå så jag har koll på vad det är vi leder för lektion. Sen plugg inför webbprov i helgen och snart tentaplugg.
Tentan fick jag väldigt ångest för idag när Victor berättade hur tentan är uppbyggd osv. Vi måste kunna typ 30 teorier som vi ska kunna applicera på det caset vi kommer att få för att klara tentan. Så läsa ett case på typ 3-4 sidor sen applicera det på en teori ( av typ 30st) och utförligt skriva ner det på typ 3-5 sidor. Allt detta på 5 timmar. Jag läser ju så jäkla sakta engelska texter, hoppas det är enkel text eftersom man itne har nåt lexikon att använda då.

Usch, ångest...
Men som tur är så är det bara den här kursen jag har ångest för, tror det beror på att jag tycker att det är så ointressant. Den andra kursen vi läser (marknadsföring) är mkt roligare och jag har inte alls ångest för den tentan osv. Känns skönt! iaf

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0