Skrämd

Igår skrämde Mange mig, han har nån gång då och då fått det men nu hände det på konstiga tillfällen och 3 gånger igår. Han blir yr och börjar kallsvettas m.m. Så började bli riktigt orolig, men som tur är så ska han få fara till en jourläkare på måndag lät det som. Skönt att han kollar upp det, då kan jag lugna ner mig iaf.

Iaf nu så har Mange iaf fått igång sin dator (REDAN!?) Har inte gått så bra, efter att ha bråkat med datorn i typ 10 timmar insåg de att det var fel på moderkortet. Ja och när vi besökte de snälla killarna på xcore så bekräftade de att moderkortet var sämst. De sa att just det moderkortet sög, det var alltid fel på det och de fått tillbaka massor av sånna moderkort. Så det ska vi nu returnera och be att få tillbaka pengarna för det som inte fungerar.
Så fick vi en bra deal av han på xcore och vi slog till. Så nu sitter han igen med datorn, nu är den igång men får inte det han nu sitter och installerar på datorn att funka. Det vill inte göra som han vill. Så hoppas det går bättre snart, för annars kommer han bli galen tror jag. Och då vill inte jag vara i närheten.

Men funkar det inte så blir det att åka ner på stan till de snälla killarna så skulle de fixa det åt Mange, bara jobbigt att måsta fara fram och tillbaka hela tiden.

Men fick med mig Mange att GÅ till Ica Väst i Flogsta, tar typ en halvtimme att gå dit enkel väg, och så köpte vi oss lite gott till ikväll, så snart blir det Supernatural och nån film tror jag ;) Så trevlig fredagskväl på er :)

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0