Måndag

Ny vecka (utan BESÖK)! haha
Vi har ju insett att av 4 helger i April så har vi besök 3 av dom.
Så i veckan blir det att skriva projektarbete och samtidigt hoppas jag att jag lär mig nåt till tentan.

Sota var för övrigt överlycklig över att Manges föräldrar skulle åka hem när vi steg upp imorse.
Haha hon var verkligen jätte glad (knäppkatt) och nu är hon fortfarande på bra humör och har
massor med överskottsenergi eftersom hon är så lugn när vi har besök.
Detta firade katterna med att turas om att få bo i lådan som Manges föräldrar lämnade:





Nu är vi hemma från en inför tentan genomgång
och gått till Ica Maxi för att hämta Manges cykel.

Nu ska Mange snart och spela fotbollsmatch och jag ska ner på stan
och träffa tjejerna för en fika! Blir toppen!

Imorron börjar allvaret.

Puss

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0