Update, Emmas vecka

Lite summering från helgen:

Fredag: hemma städ/myskväll
Lördag: IKEA, plugg och mys hos Sus :)
Söndag: IKEA(igen) med Sus och inköp av nya promenad/löparskor!
Måndag: Plugg, prommis med Emelie som är tillbaka! :)

Och härligt vårväder förstås hela helgen så lite solning har man ägnat sig åt oxå förstås!

Veckan som kommer låter mkt bra kan jag lova!

Imorgon: Skola, Plugg, träna!
Onsdag: Plugg, skola, fika/glass/solnings mys med Claudia och maybe Emelie!
Torsdag: plugg, Skola, och städning
Fredag: Sara och Berggren kommer på besök! Så blir en toppenhelg!
Lördag: Grillfest!
Söndag: Chilldag!

Är peppad till tusen på grillfesten och jag tror alla som tänkt komma är det med!
Det hoppas jag då!

Jag ska vara duktig och ta med mig kameran i veckan har jag tänkt!
Så ni får lite vårpics härifrån!

Kommentarer
Postat av: verris

knäpp tokmkt på festen så ja få se alla:D:D

2009-04-07 @ 09:48:51
URL: http://anderssson.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0