Vad gjorde du för ett år sen?

Sus hade skrivit på sin blogg om vad hon gjorde för ett år sen så jag fick lust att läsa gamla inlägg och för ett år sen så befann jag mig i Uppsala, pluggade Fek A, det som Emelie pluggar nu och pluggade inför organisations tentan.
Det var vårväder kring 18 grader och sol lapades och träningen flöt på och snart skulle alla mina vänner ner till Uppsala för att fira Valborgs med mig.

Vad jag skrev kan du läsa HÄR.

Idag i år har jag gått i ny riktning. Jag är kvar i Uppsala (som ni vet) men pluggar nu Data och Systemvetenskap A, närmare bestämt programutveckling just nu. Vi håller på att skriva ett snakespel, eller en utveckling av ett existerande snakespel och det är inte lätt. Så jag kämpar på. Solen har gått i vila till helgen tror jag då värmen skulle återkomma och det ryktas om VÄRME och SOL på valborgs! Jag håller tummar och tår!

Då:




Nu:


Vad gjorde du för ett år sen?


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0