Val inför framtiden

Nu känns det inte lika spännande, nervöst, ångestfyllt att välja vad man ska plugga längre.
4:e gången jag söker nu och valet var inte direkt svårt, behövde inte fundera så mycket.
Rätt skönt!

Men valet blev iaf: Data och systemvetenskapliga kandidatprogrammet med inriktining mot systemvetenskap. 3 årig utbildning.

Det enda som är trist är att jag läser ju just nu första kursen på programmet. Så under ett halvår måste jag läsa nåt annat. Och det kan jag inte söka nu. Utan måste i så fall söka i efterhand. Och hur många bra kurser finns det då liksom? Så jag får väl ta nån skitkurs och söka jobb samtidigt så jag kanske slipper ta så mkt lån under hösten.
Skulle vara skönt.

Hur har det gått för er? Har ni sökt nåt? Tell me!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0