Världens bästa Onsdag!

Jag tror det är världens bästa onsdag.
Vaknade imorse och det var strålande sol ute och inte ett moln på himlen!
7 grader ute var det då, nu är det 12, 5 grader! Världens härligaste vårväder!

Promenerade ner till stan och åt lunch med Claudia på linné. Mys!
Promenad hem sen då jag såg att vi fått deklarationspapprerna!
Det hade jag helt och hållet glömt bort.

Men trodde väl att jag inte skulle få tillbaka nåt då jag jobbat så kort tid, bara under sommaren.
Men som det visade sig så fick jag tillbaka MKT pengar (mkt och mkt, men mycket för mig)
Och de pengarna kommer ju i Juni! Ahh kunde inte bli mer perfekt eftersom det är den månaden jag inte
får ett öre. Så nu behöver jag inte hårdspara pengar längre utan kan nog köpa mig ett par skor eller så om jag vill!

Förstår ni lyckan!? :D

Nu snart blir det oxå en sväng ut på nya IKEA som öppnar idag med Sus och Ante!
Trevligt värre! :)

Världens bästa onsdag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Attans att jag skulle missa Ikea. Får väl ta en sväng dit när jag kommer ner igen. Mkt folk?

2009-04-02 @ 00:19:44

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0