Så här blir hösten

Kom ju på att jag har ju inte riktigt sagt hur det blir för mig nu i höst.
Har ju varit massa strul om hur jag ska göra i höst, plugga nån kurs som har kvar platser eller ska jag söka jobb eller både och eller osv...

Funderade länge på att bara jobba då de enda kurser som fanns kvar handlade om religion. Mest om Svenska kyrkan, bibeln på hebreiska och på det spåret. Inte riktigt nåt för mig kan man ju säga.

Men sen så dök det upp fler kurser. Och jag sökte. Och kom in!
Så nu ska jag läsa Pedagogik med inriktning mot vuxna och arbetsliv A. Det är alltså samma kurs som min vän Emelie ska läsa. Så jag tror det här blir bra. Jag hoppas det är intressant!

För det här halvåret känns lite som en lång väntan på att få göra det jag vill göra. Utbilda mig klart till systemvetare!

Så jag hoppas det blir bra ändå detta halvår!
Blir långt till skolan men då får jag iaf dagsmotionen jag behöver ;)


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0