Ännu en helg drar mot sitt slut...

Men det har varit en mycket luuugn helg!
Middagsdejt hos Sus i fredags, sen IDOL för hela slanten!

Igår drog jag en vända på staden för inför Masquerade gasquen!
Hittade min klänning! :D
Nu saknas däremot masken...?

Sen chillchillchill!

Nu är det bara 15 dagar till hemfärd!

Satt och kollad på gamla bilder och delade med mig till Veronica från Julutgångar sen 2005:
Bjuder på lite pix ;)

Annandagen 2005 hos Ante:









Annandagen 2006 hos Sus:













Annandagen 2007 hos Sus:







Juldagen 2008 hos Veronica:



















Och nu längtar jag som en took till 2009 års juldags fest!

Kommentarer
Postat av: veronica

ååååh vad roligut:D:D så mysigt ja blir varm i hjärtat!

2009-12-06 @ 20:27:52
Postat av: Jens

Skoj att se sig själv i bakgrunden på första bilden :P

2009-12-07 @ 08:02:50

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0