Jag lyckas med det ingen annan lyckas med..

Jag har blivit grymt duktig och tränar så ofta jag har tid!
Vilket blir 4-5 gånger i veckan! :)

Igår följde jag med Claudia på gymmet på väderkvarnsgatan.
Sus och Ante var där också samtidigt och tränade.

Och även Stalkern, våldtäkts Robert, som vi kallar honom...

Men iaf så skulle jag köra på en maskin, typ skulderblad, biceps aktigt, så finns det ju en spak man trycker med benen på för att få handtagen lite närmare.
Problemet var att foten gled av spaken och den smällde in i mitt smalben, och det är rätt tungt med alla vikter man har på...
Men tyckte inte det gjorde så fruktansvärt ont heller så jag körde maskinen och tittade sen på mitt ben, vääärldens bula. Såg inte alls najs ut!

Claudia, Sus och Ante förfärades över att det såg äckligt ut.
Som tur var så försvann bulan till på kvällen och nu är den borta, men den gör lite ont måste jag säga ;P

Detta är nog något som ingen annan lyckas med, men är det nån som ska göra det är det ju jag...
Så kalla mig klumpeduns!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0