Lördag 19/12

Shit vad tiden går snabbt. Hela veckan har rusat förbi. Kan ju även bero på att de har varit fullspäckade med saker att göra också ;)

Igårkväll hade vi lite mysfest i det iskalla vädret. Jag trotsade de 15 minusgraderna, tog cykeln och cyklade till Flogsta. De var inte varmt, men jag var klädd för minst -30 grader så jag klarade mig bra. Cykeln däremot gillar inte kylan. Kedjan hoppar konstant och jag kan få trampa upp emot 5 varv innan den ens tar i och jag kan cykla framåt. Jobbigt värre.
Men en trevlig kväll blev de och jag ångrar inte att jag cyklade iväg!

Idag fixades de sista julklapparna och vi känner oss äntligen väldigt nöjda med årets julklappsinköp!
Ikväll blire bio!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0