Ni får betygen med post...

I måndags avslutade vi 3:e delkursen.

Och måste bara berätta en grymt rolig sak. I söndagsmorse satt Jag, Mange, Sanna och Petter och pratade om min lärare och att hon inte tycker om datorer, litar inte på internet osv. Så vi måste alltid lämna in papperskopior i hennes fack, handskrivna blad osv. Ungefär som om vi var kvar på 90 talet eller liknande...
Så vi satt och skämtade sen att om man vill ställa frågor måste man skicka brev till henne och så får man svar via brev och så, och ställde man en fråga på måndagen om en inlämningsuppgift som ska vara klar på fredag så får man typ svar på torsdag/fredag och hinner inte skriva klart uppgiften. Haha.
Ja ni förstår principen iaf!

Sen på måndagen hade vi först redovisning och sen återsamling med läraren då vi skulle ha kursutvärdering.
Då säger hon: Ja ni får betygen hemskickade med BREV!!
Alltså va? Jag har aldrig någonsin fått betygen via BREV?
Jag höll på att skratta ihjäl mig!


Iaf så sen i måndags kl 11.30 har jag varit leeeedig!
Och är ledig till imorgon klockan 13.
Grymt skönt att få vila upp sig!

Så i måndags firade vi tjejer med middag på Rififi att vi är klara! :D
Weeeiiooo!


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0