Nu blev det helt plötsligt vinter!

Igår hade vi lilla julafton med Uppsala gänget! :)
Vi var hemma hos Anna och åt god glutenfri pizza,
körde julklappsleken och slogs om vilka julklappar vi
ville ha. Vissa blev helt hysteriska och jag skrattade så
jag fick ont i kinderna! ;)

Sen påvägen hem så snöade det! De hela 7,7 km jag hade
att cykla hem fick jag cykla i snön! Men jag var glad för det för
äntligen fick vi snööö!
Det har dock inte slutat snöa sen det började igår och det har säkert
kommit upp emot 2 dm snö nu!

Farligt värre att cykla i idag! Snorhalt överallt och man kunde inte bromsa
med cykeln för då gled bakdelen av cykeln bara iväg. Så var påväg att
köra in i lite folk idag :S
Men klarade mig idag utan några skador så det var skönt!


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0