En Parlista jag hittade!

Vad heter ni? Emma och Magnus
Hur träffades ni? Vi träffades på en fest som Veronica tog med mig på!
Är ni förlovade? Nope
Bor ni ihop? Jadå! I typ ett och ett halvt år nu!
Har ni barn?
Nej, bara katterna ;)
Har båda körkort? Ofcourse!
Isåfall, vem kör bäst? Haha självklart jag!
Kommer du ihåg er första kyss? Haha, jadå!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag. På Manges födelsedag!
Vem är äldst? Mange, men inte ens en månad äldre!
Vilka stjärntecken är ni? Jag är Lejon och Mange är Kräftan
Vem fyller först på året? Mange, som sagt, en månad före mig.
Vem är längst? Mange, lite längre ;)
Vem sjunger bäst? Haha jag vet inte riktigt, ingen av oss är sångfåglar direkt!
Håller ni i handen på stan? Ja, ibland så =)
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej. Jag visste vem han var för vi träffats en gång tidigare och han har samma kompisar som jag!
Blev du kär i första ögonkastet? Nej, men jag var definitivt intresserad!
Har ni någon speciell låt? Näe det tror jag inte? Eller?
Har ni några "frikort"? Näe?
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, bartenderutbildningen!
Vilket är ert bästa minne? Oj, alltså jag kan typ inte välja ett, vi har så många!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Jag ser på tv, Mange spelar dator eller så ser vi på serier och myser eller så kickar jag Manges ass i Wii ;)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja, klart vi gör!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Beror på vad man definierar som långt, men 10 minuter med bil. Lite drygt en mil ifrån varandra.
Blir du lätt svartsjuk? Ja, det blir jag, men är mkt bättre nu än förr :]
Brukar ni bråka? Det gör man väl i alla förhållanden ibland?
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer. Lättast!
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ögonen!
Brukar nån av er prata i sömnen? Mange gör det ibland, ibland skrattar han. Det är rätt kul.


Kommentarer
Postat av: Mange

1. Jag kör bättre!

2. Jag kickar Dig i Wii!

3. Jag skrattar inte alls i sömnen!!

4. :P

2009-02-19 @ 11:37:20

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0