Skoldag

Idag ska jag pallra mitt förkylda arsle till skolan.
Vi har 2 föreläsningar idag mellan 12-16, handlar om programmering och jag känner att jag verkligen behöver vara där för att fatta nåt inför programmeringslabben på torsdag.

Just det, vi har redovisning imorgon oxå. Blir skitkul att stå där framme alldeles igentäppt i näsan och med hostattacker och försöka redovisa om vårt GPS PM. Kuligt värrre! ?

Så jag hoppas det går bra iaf och att jag inte får feber igen. För de tre närmsta dagarna känns viktiga! och jag vill verkligen vara på skolan för att klara av kursen!

Vi hade lite tur igår förresten, jag bestämde mig för att inte fara på skolan i risk för att bli sjuk igen och då orkade inte Mange dra sig dit för en föreläsning mellan 10-12. Så vi skippade det.

Sen när vi ska lämna in PMet på hemsidan så ser vi att det står att lektionen som skulle vara idag 10-12 var inställd och skulle flyttas till en annan dag! Haha råvärt! Så vi missade inget heller! :)

Näe nu ska jag skriva färdigt redovisningen och sen ringa och väcka Emelie ;)

Puss! 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0