2009

Shit vilket år det kommer att bli, kommer nog bli ett av dom bästa åren på länge!

snart är fek B över (HALLELUJA, jag är less)!
Och så får jag börja på Data och Systemvetenskap, kändes lite roligare.

Sommaren kommer spenderas till hälften i Skell iaf. Dock utan Mange så det kommer bli lite tomt men vi överlever nog :)
Har troligtvis fixat sommarjobb redan nu i ske-å, så känns skönt :)
Midsommar, Kompisar, fester, möhippor
BRÖLLOP!!

Så vill säga grattis till Sanna och Petter som bestämt sig nu för att gifta sig! :)

Sen vad hösten innebär det har jag ingen aning om, får se vart det bär!
Men ett toppenår tror jag definitivt att det kommer att bli!


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0