Lördag!

Igår blev jag sjuk.. jag fick lite feber på kvällen så försökte göra en tidig kväll men katterna tillät mig inte alls att göra det. Så sov länge på morgonen istället. Vaknade vid halv elva. Grymt skönt.

Idag känns det bättre, fortfarande seg men ingen feber! :)
Så blir tjejkväll här sen! Claudia, Emelie och Sus.
Ost och vin blir det! Mumma!

En sak som inte är så skönt när man har feber är när man har en 12 veckors kattunge som bestämt sig för att det är kul att klättra på en. Så när det gör ont i kroppen av feber och man dessutom har en Twillie som springer upp för benen känns det ungefär 5 gånger så mkt som vanligtvis.

Det gör O N T!

Nu blir det att laga lite middag till mig själv, kyckling och ris tänkte jag!
Mumma! :D

Ha en trevlig kväll mina vänner! Saknar er som inte är här!
Ni vet vilka ni är! :) Pusssss

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0