Tidsfördriv, året som gick

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Köpte mig en katt ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Vet inte om jag hade några, men troligen inte om jag gjorde det :P Men i år då jävlar!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inga nära vänner, bekanta.

4. Dog någon som stod dig nära?
Min kusin

5. Vilka länder besökte du?
Sverige ;)

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Massor säkert, mest tror jag att ha Claudia i samma arbetsgrupp i skolan ;) Sen saknar jag alltid mina vänner som är kvar i Ske-å, men de hade jag inte 2008 heller i Uppsala.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Oj, många datum alltid. Men 9 augusti, då flyttade vi in i denna lägenhet!

8. Vad var din största framgång 2008?
Jag bestämde mig vad jag ska plugga till!

9. Största misstaget?
Vet inte riktigt?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja.. nope

11. Bästa köpet?
Sota, min laptop

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Lägenhetshyror!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Emelie och Sus flyttade till Uppsala!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Just Dance, Takida, Mercy osv...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, vet inte?

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Gjort mer roliga saker! Tränat!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte? Varit lat? :P

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma i Skellefteå med Manges familj först och sen med min familj :)

19. Blev du kär under 2008?
Nope, blev inte, men är fortfarande kär!

20. Hur många one night stands?
0

21. Favoritprogram på TV?
Shit, Grey´s, Fringe, House osv :)

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nä, det tror jag inte

23. Bästa boken du läste i år?
Harry potter, sista boken

24. Största musikaliska upptäckten?
Duffy

25. Något du önskade dig och fick?
Många saker!

26. Något du önskade dig men inte fick?
en resa, men det hade jag inte räknat med ;)

27. Årets bästa film?
Twilight och Sex and the city!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Haha låg bakis hemma ;)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, jag slapp betala 21000 i hyra en månad!

30. Vad fick dig att må bra?
Mange!

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Vet inte!?

32. Vem saknade du?
I början av året alla mina tjejkompisar! Nu, alla som är kvar i Skell, Veronica och Sanna, Stina i Bad Gastein och Sara i Göteborg!

33. De bästa nya människorna du träffade?
Claudia!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0