Torsdag

Idag är det lite bättre med kissen.
Hon la sig i vår säng när jag gick och la mig och låg där tills jag
steg upp vid halv elva.
Hon är fortfarande rätt trött och sover massor. Men har iaf fått i sig lite mat.

Imorgon blir det till skolan igen. Var ett tag sen jag var dit.
Vi ska få veta vad vi fick på Pmet vi skrev i Pofen.
ska bli intressant och se vad vi fick riktigt.

Sen kommer Claudia tillbaka till Uppis imorgon! :)
Kul!

Sen lördag blir det tjejkväll hos Emelie, mat och massa snack!
Vet inte vad de har tänkt men vi får se ;)
Vad säger ni babes, vad ska vi göra?=)


Och just ja, har nu fått antagningsbesked 2 och vi är antagna.
Så är nu registrerade på kurserna som går i höst!
Blir nog king, jag och massa killar skulle jag gissa :P
haha

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0