Flyttsöndag

Jag är bokstavligt talat helt utmattad.
Mina fötter värker
mina ben värker
och jag är helt svag i armarna.

Det tär på en att hjälpa till att flytta. Möbler är tunga.
väskor och kartonger är otympliga.
Och det var många trappor!

Men nu har Sus och Ante flyttat iaf!
OCh deras nya lägenhet var mysig och finare än deras förra!
Och nu är det inte så långt till dom längre. Skööönt.
Som att cykla till skolan ungefär (eftersom de bor typ 3 min gång från ekonomikum)

Sen efter att vi flyttat alla deras saker tog vi oss
ut till boländerna och fick oss lite lunch
och sen blev det IKEA.
Jag köpte lite saker till att klä om vår soffa.
Dock behöver vi fler så måste nog dit imorron igen.

Och efter det blev det storhandling på Willys.
Måste ju passa på när de har tillgång till bil ;)
Så skönt att vi nu har mat och har bytt soffa.
Passade mkt bättre.

Nu ska jag riktigt bara slappa framför tvn.
Orkar verkligen inte röra på mig ens lite.

Imorron blir det plugg. Tjoho?

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0