Listor

Sus hade en rolig lista jag tänkte ta mig an ;)

JAG SOM LITEN
1. Vad hette din första bästa vän? Min första bästa vän som jag själv kommer ihåg, var nog Emelie Granlund. Vi hängde ihop till typ högstadiet. Förutom det så var nog min bästa vän min Kusin Lina, men vi är ju släkt så därför tänkte jag att min bästa vän var Emelie.
2. Vad hette din första kärlek? Haha, minns att jag var lite kär i Fredrik när jag var typ 5.
3. Vilken var din favoriträtt? Jag vet inte vilken som var det, jag har alltid gillat grillat ;)
4. Vilken var din favoritfärg? Röd
5. Vart bodde du? När jag var riktigt liten, under 3 år så bodde jag i Jörn, sen flyttade vi till Skelleftehamn där jag bodde tills jag flyttade till Uppsala.
6. Ville du bli när du blev stor? Veterinär, journalist, advokat. Haha allt möjligt! Men mest veterinär tror jag!

NU
1. Vad heter din bästa vän? Min bästa vän är och kommer nog alltid vara Emelie! Sen har jag massor av andra nära vänner som står mig väldigt nära!
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? Han heter Mange, min plutt, och vi har varit tillsammans i 4 hela år om en vecka och en dag!
3. Vilken är din favoriträtt? Mammas palt utan tvekan!
4. Vilken är din favoritfärg? Haha om man känner mig så säger man svart ;)
5. Vart bor du nu? På Blodstensområdet i Uppsala
6. Vad vill du bli? Inget av det som jag ville bli när jag var liten iaf. Just nu så verkar framtiden ta mig mot datorer. Av vilken sort vet jag inte? Egen företagare kanske?
7. Vilket är ditt favoritgodis? Choklad, alltid varit, kommer alltid vara!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0