måndag

Vi har nu lyckats släpa datorn till bussen, från bussen till Siba, lämnat in den för lagning.
Lånat en TV från Siba, en mindre, men en fungerande TV!!
Så nu kan jag se på tv igen. pjuhh.
Får vi se när vi får tillbaka vår tv.

Sen lovade jag ju att återkomma om C# (sharp), programmerings programmet alltså.
Jag har nyss gjort klart Lab1, det är mycket knåp att hitta rätt kommandon att skriva och så, men det går tillslut. Och jag tycker att det är rätt kul, man kan lätt bli galen men när man funkar blir man så jäkla glad och stolt.
Så jag känner fortfarande att jag gjort rätt och ska söka till programmet i höst.

Det trodde ni/jag aldrig: Emma som data/system utvecklare! (shit!)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nää det var väl inte datorn ni lämnade in för lagning, nu tror jag Emma är lite trött;)

2009-03-30 @ 23:09:33
Postat av: Emma

ooops, menade TVn ;)

2009-03-31 @ 00:16:41
Postat av: Emelie

Jag vet ovanligt av mig va:P Jag som brukar bryta ihop och säga NEEEJJJJJ DET HÄR GÅR INTE!;)

2009-03-31 @ 00:39:51

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0