Ny månad, nytt liv

Ja nu har det blivit mars (var ju nyss nyårs!) och det har inte alls gått så bra med det nya livet som skulle startas. Det hälsosamma livet.

Så nu jävlar anamma.
Nu har jag gjort upp en träningsdagbok så jag kan se hur ofta jag har rört på mig, så nu jäklar är det beach 2009 som gäller. Ska vara riktigt snygg i sommar.

Har även tänkt cykla till jobbet i sommar. (Hanna får jag låna din cykel?)
Då får man då motion! Och det blir billigare än att åka buss.
Juni och Juli är ingen rik månad om jag säger som så.

Så imorgon ska en stegräknare inköpas och så ska jag försöka gå 12000 steg per dag. Minst.

Kommentarer
Postat av: sara

Men sluta med detta beach 2009! Jag får ju ångest! Jag vill inte av fulast på stranden ju! Orka döträna! Tur att jag kommer va i götet mkt i sommar det hör jag det! :P

2009-03-02 @ 09:42:02
URL: http://silverpingla.blogg.se/
Postat av: vera

haha imorn börjar mitt liv, då fixar jag nytt kort på friskvårds.! nu jävlar. de riktigt springer i benen!! är sjuk taggad :D:D

2009-03-02 @ 21:18:15
Postat av: Hanna

Haha, jaa du får väl låna den då ;P

2009-03-09 @ 11:46:37
URL: http://hanniib.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0