Vad hände?

Alltså vad är det med vädret idag.
Ena studen är det strålande sol med blå himmel, 5 minuter senare så snöööar det och 5 minuter senare är det sol igen. och så har det varit hela dagen. Plus att det blåser fruktansvärt mycket (jag fick trampa på cykeln i nedförsbacke!)

Fikat var mycket mysigt och alltid lika roligt, jag har så underbara vänner här i Uppsala :) Jag älskar dina kommentarer Claudia, dom är såå härliga ;)

Har mycket goda vänner på andra ställen i landet som jag önskar var här med oxå, saknar Veronica, Sanna, Sara, Stina hur mycket som helst! Hade jag pengar hade jag kommit och hälsat på er, så får ni chansen så kom hit!
Ska bli galet kul i sommar iaf när de flesta av oss är på samma plats!

Puss vänner!

Kommentarer
Postat av: verrio

jag förstår mig inte heller på vädret! ge mig sommar för tusan! saknar dig med :)!

2009-03-26 @ 11:30:20
Postat av: sara

Du jag tänkte en sak.. Ska alla sköna människor bara åka hem efter bröllopsfesten eller ska vi kanske försöka hitta någonstans där ni kan sova så att tex. ingen behöver vara chaufför?

Kram

2009-03-29 @ 13:45:05
URL: http://silverpingla.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0