13 days

Shit vad tiden går fort!
Nästa torsdag (inte imorron) är skolan över.
Inte nu på tisdag utan nästa så åker jag till Skellhell igen.
Shiiiit

Men inte bara tråkigheter fram tills dess (egentligen borde det vara det så tiden inte går så fort!!)

Igår så hade jag en underbar eftermiddag med mina tjejer i solen och på stan och hittade äntligen en klänning att ha i sommar på Sara och Berggrens bröllop! (Tack Sus!)

Idag stormar det ute och jag stannar inne och
har städat och påbörjat tentaplugget lite.

Imorgon ska det tydligen regna och jag ska protestera och tentaplugga för att...

Fredag ska det vara hett! Så ska ligga i solen omvartannat och sen plugga omvartannat.

Lördag lovar de värme oxå,blir att cykla till Sus och lägga sig i solen hela dagen. Emelie och Claudia joinar oss efter deras tenta. Lycka till! Sen tjejfeeeest!

Söndag Bakis i solen tänker jag vara! 28 grader lovat. Hett

Sen tentaplugg och solning resten av veckan. Förtom torsdagen då tentan är så blir det tentafest med klassen på kvällen. Blir naaaajs!

Livet leker för tillfället! :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska jobba på ålderdomshem i bureå, blev lite sugen på att prova nåt nytt =)

2009-05-27 @ 17:18:31
Postat av: Hanna

Snart är du i skellhell:)

Vi i norrland ska faktiskt också ha så varmt i helgen! otroligt nog..

2009-05-27 @ 22:18:46
URL: http://hanniib.blogg.se/
Postat av: sara

Ska bli kul att se din klänning den 4. Alltså fatta det är inte länge kvar tills vi ses!!

2009-05-28 @ 22:41:53
URL: http://silverpingla.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0