20 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 27 ska jag väl fylla då
2. Vilken är den senaste filmen du sett? Volwerine!
3. Vem ringde dig senast? Emelie!
4. Vad stod i det senaste sms:et? Nej jag vet, jag ska blogga om det här. dirr ;-)
5. När såg du din mamma senast?
i julas. Men snart får jag träffa henne igen!

6. När vaknade du idag?
10.00 Vi tog sovmorgon...
7. Vilken är din favoritjulsång? Oj, kommer inte på vad de heter ens :P
8. Vilken är din favoritplats?
Speciell plats vet jag inte, men där alla mina kompisar är samlade samtidigt!
9. Vilken plats föredrar du minst? sommarjobbet..
10. Vad skrämmer dig? Att förlora någon jag älskar!

11. Vill du ha barn? Jo, om ett par år kanske
12. Äger du dyrbara smycken? dyrbara och dyrbara
13. Vem är den roligaste människan du känner?
Haha jag vet inte riktigt ;P
14. Vad har du för ringsignal? Duffy - mercy
15. Vad är närmast dig som är rött just nu? Manges högtalare

16. Kan du byta olja på bilen?
Fylla på iaf ;)
17. Vilken var den senaste boken du läste? En shopaholic säger ja
18. Dansar du i bilen? Oja!
19. Vad var det senaste du skrev ner på ett papper? Lektionsanteckningar
20. Vad fick dig att skratta senast? Haha det här klippet:


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0