Alkohol en tisdag

Det är inte likt mig!
Haha men vi var inbjudna av våra lärare att komma till Göteborgsnation och träffas så många som möjligt från klassen och ha lite kursavslutning från Programutvecklingskursen samt dela ut pris för bästa projektarbete. (Inte vårat)

Så vi var rätt tveksamma, tänkte att det skulle nog inte vara så många som skulle dit. Men vi bestämde oss tillslut att fara dit ändå. Och det ångra jag inte.
Vi hade en ritkigt trevlig kväll med våra klasskamrater, kul att lära känna de lite bättre. Mkt schyssta personer!

Vissa chockade mig med åldrar. Jag kan fortfarande inte fatta det!
Våra lärare var fulla, haha! Mange pratade sprit och hallucinationer med vår äldsta lärare som ser ut som en politiker.

Och våra lärare var exalterade över att jag skulle läsa programmet och att jag läst företagsekonomi och trodde det skulle gå väldigt bra för mig i framtiden. Speciellt för att det finns så få tjejer med programutvecklingskunskaper. Så känns bra att de verkat tro att jag går mot en ljus framtid. =)

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0