Måndag 11 Maj

Tog mig an en utmaning som Stina gjort.

För 5 år sedan: Gick det mot slutet av första året av gymnasiet. Grymt skönt att man fick börja gymnasiet och det var nog roligaste tiden från den här sommaren och framåt. Skaffade massa nya kompisar som jag fortfarande hänger med;)

För 3 år sedan: Just innan studenten. Grym stämning i klassen hade vi äntligen fått och vi hade flera klassfester och man var på andra fester! Typ den roligaste tiden under hela gymnasiet var sista 2 veckorna i skolan! SM3!

För 1 år sedan: Läste Fek A, pluggade redovisning och gjorde bokslut för vårt företag M.E. Solade i värmen de närmaste veckorna då graderna steg upp mot 30 grader. Samt flyttstädade och packade inför byte av lägenhet!

För 3 månader sedan: Februari. Hmm, ingen minnesvärd månad :P Pluggade nog datavetenskap. Kanske tentapluggade t.o.m. Festade med Sus, Emelie, Ante borta på Tuna Backar!

Igår: Tog en lååång promenad i stormen. (Det blåste som tusan). Sen blev jag grymt trött så jag somnade några timmar och sen blev det mys i soffan med älsklingen.

Idag: Pluggat, haft lab på skolan och gått en kvällspromenad med Mange!

Imorgon: Skriva PM på förmiddagen. Eftermiddagen är öppen. Möjligtvis Gbgs på kvällen.

Om ett år: Sitter jag nog här i soffan igen och pluggar nåt med Data och har då gått 1 år av min 3 åriga utbildning i Data och systemvetenskap.


Jag utmanar: Emelie, Sus, Veronica, Sara och Hanna

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0