Nu kör vi!

4:e Maj. Om exakt en månad skriver vi sista tentan för terminen.
Sen blir det Skellefteå i nästan 2 månader.
Och om jag ska orka cykla varje dag fram och tillbaka mellan Skelleftehamn och MoröBacke så måste jag ta och röra på arslet! Så igår tog jag två promenader. Idag blev det en joggingtur i regnet och på såvis ska det fortsätta tills det blir hemfärd den 9:e Juni.

Och det är blandade känslor för det. Jag både längtar och inte längtar.
Det ska bli en grym sommar med alla kompisar.
Men kommer bli riktigt segt utan min Mange (älskling!!) och mina små katter, mina bebisar.

Så ångest blir det nog veckan före.
Meen, det kommer att bli grymt. Det vet jag.

Så hårdträning! Vem är med mig? I en månad kör vi!


Kommentarer
Postat av: emelie

jag är på:P

2009-05-04 @ 21:01:04

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0