Helgen som gått

I helgen har min kära vän Veronica besökt U-town!
Det är sjukt så mkt man saknar sina vänner som inte bor här!
Men det har varit riktigt najs även om jag inte hann träffa henne så mycket som jag skulle ha velat. Ni vet, skolarbeten, skola och sånt som kommer ivägen :/
Livet liksom.
Men som tur är så är det snart Jul och då får jag träffa ALLA mina vänner på samma gång på samma plats!
Wounderful säger jag bara! :D

Det som hann göras i helgen var då:
Tjejkväll hos Claudia, fredagsmys ni vet, vår tradition ;)
Lördag blev det schtaaan med Verran, lillasyster Veronica och Antepante!
Sen på kvällen blev det fest för hela slanten, riktigt roligt faktiskt och mycket nytt folk! Kul! :D
Sen söndag blev det städning (vi hade inte fest men det såg nog ut som så ändå :P ) och mys framför serier! :)





Bilder lånade av sötaste Sus


Sen måndag blev som en extra dag på helgen, vi tjejer gick ut och åt Kinamatsbuffé och såg sedan bio, 500 days of summer. Riktigt söt film!



Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0