Måndag igen

Nu kommer veckan jag fasat för...
Imorgon är det minilektion som ska hållas.
Haha jag ska berätta om världens knäppaste katt, dvs Skruttan - mamma och pappas katt!
Seriöst värre ;)

Sen håller vi på med grupparbete som ska göras till på fredag.
Egen lektion som ska planeras, en ensides PM som ska skrivas..
Hinna träna, träffa vänner, festa.. Pjuhh..

Men nog fasen ska jag klara det! Har ju klarat allt annat hittills så!

Idag har vi arbetat på vårt grupparbete, jag har skrivit ner lite tankar om min lektion som jag ska hålla i om Utbrändhet vilket man blir av detta arbete ;P

Sen blev det gymmet, nu jäklar ska jag träna mig, 5 veckor stenhård träning!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skruttan är väl inte knäpp, bara lite speciell:)

2009-11-17 @ 17:30:22
Postat av: Mamma

Skruttan är väl inte så knäpp - hon är bara lite speciell:)

2009-11-17 @ 17:33:20

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0