Stalkern desperat är i farten igen!

(Varning för långt inlägg, men det är rätt kul)

Ja nu är han ute igen.
Vet inte om jag har berättat historien om han så jag kör den nu!

Det började våren 08 då jag, Emma, Mange + hans vänner var ute på värmlands nation där det visserligen är köttmarknad, b u t s t i l l . . .

Jag och Emma stod i baren och väntade på att få beställa lite vatten tror jag. Så kommer då herrn fram och börjar fråga vad som är bra att dricka, och jag svarar och börjar prata för att vara trevlig, som man gör liksom. Sen börjar han verkligen ragga, och jag backa som bort och så slänger han sig typ på mig för att ge mig en kyss och jag vänder snabbt bort ansiktet så han träffar kinden! HAHA!
Sen drar jag och Emma snabbt bort därifrån och undra vem fan han var och vad han trodde?

Vi gick ner en våning för att komma så långt bort från han som möjligt och ställer oss på dansgolvet och dansar. Vem kommer inte dit då om inte han. Emma börjar säga taskiga saker till han. Hon pikar han rätt rejält, man kan inte ta till misse på de pikarna om man säger som så. Sen drar vi oss upp till dansgolvet uppe och hittar då Mange och hans kompisar och börjar dansa med dom. Men trots det så hittar han oss igen och jag visar väldigt tydligt för honom att Mange är min pojkvän och Sergej går iväg och pratar med honom. Han är fortfarande helt oförstående.
Men tillslut så gick han iaf och vi drog oss hemmåt.

Fast sen typ varannan gång jag var ut någonstans så var han också där och jag gömde mig snabbt bakom Mange och skrattade åt hans uppdrag att få hem vem som helst som är tjej liksom.

Och för att tillägga. Jag brukade i början kalla han för t-shirt killen, för han hade alltid olika t-shirtar med tryck där det var text som var provocerande, eller sånna som typ hej vill du ligga med mig. Fast med nån catching vits! Jätte jätte löjligt, hej vi är inte 13 längre!

Det här var under våren 08.

Sen var han rätt osynlig till typ i slutet av sommaren.

Nu dyker han upp som gubben i lådan lite överallt. Och man vet att det är han. För det lyser typ desperat i pannan på han. och det rycker typ i brallan så fort han ser en tjej och sätter igång direkt att ragga. Spelar ingen roll vart vi befinner oss.

Här är vad som hänt på senaste tiden:

Jag, Emelie och Sus är på Åhlens för att leta kollegieblock och diverse saker man behöver inför skolstarten. Killen kommer fram till Sus och Emelie och frågar om de vet var kalendrar finns och de pekar nånstans. Jag går iväg och skrattar ihjäl mig eftersom det var han. Och han fortsatte bara att prata med Sus och Emelie om allt möjligt, vad de pluggar och nåt om dinosaurier? Emelie och Sus försöker dra sig bort men det går inge vidare. Tillslut så. Och jag berättar vem det var och vi alla dör av skratt.


Någon vecka senare dyker han upp på gymmet när Sus tränar och börjar då ännu en gång att ragga. I gymmet? Och han tränade tydligen inte heller, utan var nog bara där för att ragga!


Och nu igen idag så dök han upp på skolan och stod bakom oss i matkön och jag dooog typ! Han började ragga på en klasskompis till oss och satte sig sedan vid Jonsson i matsalen. Hon såg måttligt road ut. Det rycker ju i brallan på killen! HAHA


Så får väl se var han dyker upp härnäst!
Ska försöka ta ett smygkort på honom någon gång ;P

Kommentarer
Postat av: Emelie J

O-M-G!!! Jag måste berätta vad fan han kläcker ur sig sen!!!! Vilket creeeeeep!! T.o.m. Daniel (han den äldre i min grupp) frågade senare då vi lämnat honom; "Var det bara jag som tyckte att den där killen var sjukt konstig?" HAHAHAHAHA!!!!!

2009-11-12 @ 16:27:21

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0