Vaknade verkligen till imorse!

Vaknade till att det pep till i min mobil.
Och vad som stod i det gjorde verkligen att jag vaknade till!

Emelie skickade till mig att jag skulle ringa henne för att Sus hade så ont i ryggen att hon ringt ambulans för att hon inte kunde röra sig!

Snacka om att det fick mig ur sängen! Tryckte fort på ringa knappen till Emelie för att få höra vad som hänt.
Skickade sedan snabbt iväg ett mess till kära Sus, som tur är löste sig allting!
Men som du vet vännen så finns vi alltid där för dig! Skönt att allt löste sig verkligen!

Ni kan läsa hela historien här!



Ännu en bild från Sus ;)


Kommentarer
Postat av: sus

Meeeen sötnos!! :)

2009-11-15 @ 19:46:15
URL: http://sveamaria.blogspot.com

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0