Hitta skrivarglöden?

Den har som varit försvunnen under en tid nu.
Bara ett inlägg här och där.

Lovar inte att bättra mig, skriver när jag känner för det.

Det som pågått sen senast är mest skolan. Plugg, plugg plugg.
Och det är inte det roligaste jag har pluggat direkt.
Skulle nog inte vara så farligt tråkigt om det inte vore för vår lärare.
Det är seriöst den sämsta lärare jag haft.
Jag blir typ arg, irriterad när jag ser henne på skolan. Så lär mig inte så mycket för att jag bara irriterar  mig på henne!

Meen.. På onsdag får jag göra bort tentan (förhoppningsvis går det vägen oxå!)
Ge mig M O T I V A T I O N !

Nu ska jag Plugga (och titta på tiden, 08.11! Fan rekord för att vara jag!)

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0