Snart glömmer jag mig själv nånstans!

HAHA
Alltså jag har skrattat så fruktansvärt mycket åt mig själv i eftermiddag.

Jag är S Ä M S T !
Haha!

Under ca 1 vecka så ska jag ta med en bok för att Emelie ska få
den och jag få en annan (Vi delar på kurslitteraturen, blir billigare så).
Problemet är att jag glömmer ALLTID boken!
Förra veckan fick Mange komma och möta mig med boken.

Igår skulle jag ta med den till Emelie, men glömde den (förstås).
Så vi bestämde oss för att vi skulle mötas upp idag så skulle vi byta
böcker då istället.
Vad tror ni jag gör då när jag far ner till stan för att byta bok.
Jo jag glömmer boken hemma!
HAHA!

Tur du kommer hit imorron Emelie, så jag kanske lyckas ge den till dig! ;)

Så vem vet vad jag mer glömmer, jag har gjort massa annat misslyckat
under veckan oxå, men det orkar jag inte ta upp :P

Så vem vet, snart glömmer jag väl migsjälv nånstans!?


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0