Fullspäckad dag!

Idag har jag gjort mycket!

Började dagen med att träffa Emelie för att sätta oss på "peddan" och plugga lite.

Sedan vid två tiden mötte jag upp Sus för lite fika och prat om helgens bröllop, visa lite bilder och skvaller allmänt.

Mange mötte upp mig senare så vi cyklade hem tillsammans.

Just före sex cyklade jag ner på stan för att köpa träningskort och köra ett Gympass med Claudia och Sus i 1½ timme! Så nu känner jag mig rätt möör. Så imorgon kommer jag inte kunna gå. Körde hårt med ben, rygg och mage på gymmet. Jag känner mig nöjd!

Så nu har jag köpt ett terminskort på Friskis & Svettis och tänkte försöka bli lite tränad så det syns till Jul.
Ska satsa hårt! Men om vi är 4 st som peppar varandra och drar med varandra på pass så kommer vi nog lyckas!


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0