Fullt upp hela dagarna

Gårdagen spenderades på skolan och på gymmet med Claudia och pumpade lite muskler ;)
Hehe nejdå, ska försöka komma iform igen. Banne mig jag ska klara det denna gång!

Idag blev det en pluggdag. Hade lite att behöva läsa, och mycket mycket har jag kvar oxå.
Så blir mycket plugg i helgen oxå.

Men efter plugg så mötte jag upp Mange på stan och vi åkte och handlade. Sen ner på stan igen och så gick vi på smålands och åt lite mat och drack cider. Det var mysigt och behövdes.
Vi går liksom om varandra hela tiden nu. Så bra att ta oss tid att göra något tillsammans :)

Imorgon har jag skola hela dagen skulle jag tro, föreläsning och grupparbete.
Sen blir det gymmet på kvällen. För vet inte hur länge jag blir kvar på skolan.
Och sen möta upp lillebror och Lisa på tågstationen på kvällen för deras besök här hos oss i helgen. :)

Mer uppdatering kommer nog under helgen om vad den erbjuder ;)

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0