Ledig dag

Tidigt imorse steg jag upp för att säga hejdå till Mange som skulle hem till Skellefteå i några få dagar.
Hans pappa fyller nämligen 50 imorgon så han åkte upp för att överraska han och fira han.
Så jag är själv fram till på fredag.

Så idag har jag städat upp det här bombnedslaget som varit här hemma.
Lägenheten faller samman under tentaperiod. Så efter en tenta period så städar jag alltid.
Och nu blev det stooor städning. Rätt skönt, nu är det fint här hemma igen (förutom köket, har inte orkat diska än) Haha.

Lat blev jag också efter städningen och skippade träning idag.
Meen jag var duktig och tog en långpromenad!
Tyvärr så blev promenaden inte lika trevlig som den började då jag efter halva vägen fick världens skavsår, så fick gå och nöta upp det ännu mer under en halvtimme till. Ajajaj säger jag bara.

Så ikväll ska jag fira mig själv att jag varit duktig med lite choklad och Greys! :D


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0