Skellefteå sommaren 2010

Tyvärr är denna somma i skell över för min del nu. Tillbaka i Uppsala nu.

När jag träffade Bea på stadsfesten var det första hon skrek i mitt öra (på grund av den höga musiken) var
BLOGGAAAAA!! Så vad fan, då måste man ju ta och blogga!

Tänkte bjuda på lite bildregn från mina 2 ½ veckor i Skellefteå!

Började med att fira midsommar med min familj ute i Byske.
Vi kan kalla det Byske- gymnastik 2010.


Ska försöka bjuda på en liten filmsnutt senare ;)

En dag på stranden:





Jonsson fyllde 22 och det firades med fest:



Saknar redan att det inte är jätte ljust kl 2 på natten! (här i Uppsala är det ju typ mörkt!)




Jag följde med Manges familj till Piteå och kollade på pitesummergames.
Finns en viss likhet mellan far och son kanske?


Sedan kom stadsfesten helgen!

Torsdagen:








Fredagen spenderade jag och Mange ute i Byske med min familj och släkt!






Johan har alldeles för mkt dricka!


Stadsfesten lördagen (grymmaste ever!)
























SJUKT KUL har jag haft i skell! Älskar mina vänner och min familj!!

Känns lite tomt nu när man landade i Uppsala igen. Men det blir nog bra det här med!

Kommentarer
Postat av: bc

love it :)

2010-07-14 @ 21:38:09
URL: http://ilove-bc.blogspot.com

Kommentera gärna här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0